Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2011 07:20 - Студентка правила секс с извънземно
Автор: novinata Категория: Тя и той   
Прочетен: 3343 Коментари: 0 Гласове:
1



  image Студентка от Лондон се похвали, че била отвлечена от извънземни и по време на престоя си на космическия им кораб била принудена да прави орална любов на един от тях.

Близки срещи от третия вид е преживяла 24-годишната английска студентка Пати, разказва тя пред британски таблоид. Момичето е имало шанса не просто да се срещне с извънземни, а дори и да има сексуален контакт с тях.

Според разказа ѝ тя била отвлечена от извънземни, докато спи в студентското си общежитие, и въпреки че крещяла за помощ, колкото ѝ глас държи, двете ѝ съквартирантки не я чули. Междупланетните изследователи я качили на космическия си кораб и започнали да я „изследват", каквото и да значи това.

„Качиха ме на кораба и ме изследваха, а след това единият от тях ме принуди да му правя френска любов. Членът му приличаше на ряпа, беше безцветен и миришеше странно. Не знаех какво трябва да правя и използвах езика си. Човекоподобното същество се изкефи максимално. Сигурно заради старанието ми се смилиха и ме върнаха обратно", напълно сериозно разказва Пати.

Сега тя чака с нетърпение нов контакт с пришълците, за да изпробва и техните извънземни сексуални техники.

   



Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

Архив